Sider

onsdag den 10. oktober 2012

Så skal der flettets tasker..

For et lille år siden blev jeg enig med mig selv om at det der taske fletning, det skulle jeg da lære! Så der blev google min ven, IGEN! Så jeg lærte mig selv det. Jeg lavede et par prøve tasker og besluttede at svigermor, som er kaffeoman, skulle da have en kaffepose taske i sølvbryllupsgave! Skide smart tænkt af en gravid der ikke kan "tåle" KAFFE! Så Dennis måtte vaske de MANGE poser og klippe når jeg var ved at kaste op.. Men den blev lavet og hun blev glad for den, men efter den oplevelse syntes jeg ikke det var så spændende mere, og så har der jo været så meget baby gøjl..
Men nu er jeg kommet på banen igen. På fredag skal jeg lære fra mig i "forældrehuset i Aars", og derfor er jeg jo gået i svingninger igen. Og det tager jo om sig... Skulle bare lige være sikker på jeg kunde huske det, men så nu sidder jeg med to stk. tasker og er ved at lave den tredeje :D Jeg fandt også en masse nye blogge, med fede fif på, som jeg nok skal dele, + billeder af mine kreationer.

Så frem med aviserne, saksen og tapen.. (og den fra tiger der står "DER ER FOR VILDT" på i orange og sort, er GENIAL!!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar