Sider

tirsdag den 6. november 2012

Mor skal da ikke fryse, hæklede pulsvarmere.



Jeg er bestemt IKKE en vante person, jeg kan ikke udstå at man ikke kan gøre noget! Men jeg er også en frossenpind, og er storforbruger af de sorte vander hvor fingerne er klippet af fra "Tiger". Men nogle gange er de bare for korte og for kedelig, så derefter var jeg lykkelig da jeg fandt denne opskrift på pulsvarmere med et feminin strejf.

De blev til disse lækre "vansker". Fandt noget fejlkøbt garn i gemmerne, der lige passede der til.
Jeg har lavet skaftet lidt kortere, da jeg syntes at det ellers vil blive for lange. Tomlen er til gengæld lidt længere, så jeg ikke fryser den. Og til slut er alle kanterne pyntet med krebsemasker.

Der var en lille rest garn tilbage.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar