Sider

torsdag den 22. november 2012

Genbrugs guld

Idag da jeg var i Løgstør til tandlægen (som roste mig til skyerne :D ), skulle jeg jo liiii ind i genbrugen (den kan varmt anbefales). Det blev da til to par bukser, en billig og næsten ikke brugt "lego duplo orm" (som Freja havde ønsket sig) og det aller bedste, en "Sack'n Seat". Det vidste de "gamle" damer jo ikke vad var, så det var til en utrolig fordelagtig pris! Til dem der ikke ved hvad det er, så er det en lille pose, der kan foldes ud og hænges over et stoleryglæn, og vupti, så blev det til en højstol! Vi har godt nok en "handy sit", men vi har den kun med når vi ved vi skal bruge den, da den ikke er i taske og fylder. Men Sack'n Seaten fylder ikke ret meget, så den kan sagtens være i pudsetasken! Så hvis man spontan bliver inviteret til aftensmad bliver det ikke noget problem med side plads mere :D

Til dig der ikke lige finder den i genbrug, men til gengæld kan sy (eller kender en der kan), er der her en opskrift på engelsk på en hjemmesyet, og en der har lavet en her.

Update: Idag fandt jeg så en north faith softshell jakke i rød, i Aars. Der var et lille ubetydelig hul i, og det pointerede jeg, og så fik jeg den til bare 10 kr!! Har også engang fundet en ringslynge til 25 kr.

Hvad er DIT bedste fund???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar